17 Mayıs 2013 Cuma

FARK YOK

Oğlumun doğumundan sonra birçok kişiden,nasıl fark var mı?hangi çocuğunu daha çok seviyorsun?hangisi daha uysal?erkekler çok beter olur yok kızlar şöyle olur böyle olur gibi talihsiz bir o kadar da can sıkıcı moral bozucu sorular geldi bana,zaten lohusa halimle birde onların bu sorularına cevap vermek beni ciddi anlamda bunaltıyordu.Kızımı normal doğumla oğlumu sezeryan doğumla kucağıma aldım,aralarında ki tek fark yalnızca bu olabilir,gerçi bundan bile pay çıkaranlar oldu elbet,kızını hemen kucağına aldın ama oğlunu 1 saat sonra acılar içinde aldın oğlan çok çektirdi değil mi?gibi sorular soran hayal gücü kuvvetli arkadaşlar da olmadı değil:)Hayır!normal doğumla kucağıma aldığım kızımı sezeryan doğumla kucağıma aldığım oğlumdan daha fazla sevmiyorum!her ikisinin de benimle buluşma anı aynıydı, zerre kadar bir ihtimal dahi yok fark olsun.Aynı aşk,aynı koku,aynı heyecan.

Kızım ilk gözağrım,beni anne yapanım onu daha fazla sevmiyorum dedim ama farklı seviyorum,küçük yaşta abla oldu sorumlulukları arttı,yeri geldi kardeşinden dolayı ikinci plana atıldı belki zaman zaman ezildi ama yeri hiç değişmedi değişemez de.Ben evlatlarımı birbirinden hiç ayırmadım bunu yapan yapabilen anne olduğunu da sanmıyorum.

Ben Zeynep Kızım Zehra Oğlum Hasan Emin,onlar Allah ın bana en güzel emanetleri,dilerim bu emanetleri hayırlı bir şekilde yetiştirebilmek nasip olur bana.

Ve son olarak onlar birbirlerinin en güzel hediyeleri iyi ki varlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder